maandag 13 januari 2014

Lacy Chevron

Vandaag kwam ik op facebook deze foto tegen.


Nou dan ben je toch op slag verliefd op deze deken.
Helaas zitten er in mijn dag maar 24 uur en daar wordt ik ook nog in geacht om te slapen (een uurtje of 7 a 8). Maar anders....... wist ik het wel. Haken die deken.

Gelukkig kwam er al snel een linkje bij de foto met de verwijzing naar het patroon. Het is niet in het Nederlands en is een kooppatroon.
Maar er is toch nog een linkje naar een site Avalon's blog waar een Nederlandse beschrijving staat.


Veel haak plezier

Helga

1 opmerking:

  1. Oh ja die is mooooooi he?! Ik had hem al langs zien komen bij Avalon en heb het opgeslagen op m'n computer. Maar ja, daar staat het patroontje te ' verstoffen' tussen de duizenden andere leuke patroontjes (die ik natuurlijk nooooit allemaal ook echt kan maken).... Eerst m'n ripple-deken maar eens af zien te krijgen. En het dekentje dat ik aan het maken ben als kraamkadootje. En het babyvestje. En... en... en... :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen