zaterdag 12 november 2011

Start van Hartenwens

Vandaag zijn de letters op de gevel gekomen. Nu is het af en kunnen wij op 16 november de deuren van Hartenwens openzetten.
Hartenwens is een socialewerkvoorziening voor mensen met een beperking. Zijn maken in het atelier allerlei creatieve creaties. Deze creaties verkopen we weer in de aangrenzende cadeaushop. Ook verkopen wij daar diverse ingekochte artikelen.
Hartenwens is gevestigd in Elburg aan 't Vooronder nr 50.

Wij zien u graag.

Hartenwens.

2 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie heel veel succes en werkplezier! Ik ben zelden in Elburg, maar áls ik er een keer kom...! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met jullie project. En als ik weer eens in die buurt kom, kom ik zeker eens kijken.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen